Pradžia Bendruomenė Socialinės pedagoginės pagalbos teikimas

Socialinės pedagoginės pagalbos teikimas

Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo aprašas
 

Mokinių, jų tėvų (globėjų), mokytojų dėmesiui, 2011


Remiantis 2010 m. gruodžio 14 d. Lietuvos Respublikos Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo pakeitimu Nr. XI-1232 nuo 2011 m. sausio mėn. mokyklos prevencinio darbo grupė vadinasi Mokyklos Vaiko gerovės komisija. Apie kylančias patyčias, smurto, nesaugumo ir kitas problemas,  mums galite rašyti elektroniniu paštu:
El. paštas yra apsaugotas nuo paieškos robotų, šiai peržiūrai reikia aktyvuoti Javascript
Nuorodą rasite skyrelyje  „Mokyklos Vaiko gerovės komisija“

 

Pagalbos vaikui planas


I etapas:
  1. Problemos išsiaišinimas;
  2. Problemos sprendimas tarp mokytojo, tėvų ir vaiko.
II etapas:
  1. Mokytojas išbando kitus mokymo būdus ir metodus, įvairias bendravimo formas;
  2. Mokytojas pagal galimybes teikia individualią pagalbą;
  3. Mokytojas informuoja tėvus ir klasės auklėtoją apie iškilusią problemą;
  4. Tėvai, klasės auklėtojas, mokytojas konsultuojasi su specialistais.
III etapas:
  1. Mokytojas keičia metodus ir būdus. Tėvai, klasės auklėtojas stebi vaiko pokyčius;
  2. Klasės auklėtojas, mokytojas kreipiasi į spec. ugdymo komisiją arba prevencinę darbo ir socialinės pedagoginės pagalbos vaikui grupę;
  3. Spec. ugdymo komisija tiria vaiką arba prevencinio darbo ir socialinės pedagoginės pagalbos vaikui grupė analizuoja situaciją, teikia konsultacijas;
  4. Supažindinami tėvai ir pedagogai su nutarimu.
IV etapas:
  1. Tėvai, mokytojai, klasės auklėtojas, specialistai fiksuoja pokyčius;
  2. Mokyklos specialistai, esant reikalui, rekomenduoja vaiką kompleksiniam tyrimui ar konsultacijoms specialistams kitose įstaigose;
  3. Specialistai, dirbantys gydymo ar konsultacinėse įstaigose, centruose, konsultuoja, teikia metodinę pagalbą bei rekomendacijas darbui su vaiku mokykloje.

 

Pagalbos vaikui grupės veiklos kryptys

Pagalbos vaikui grupė 2008/2009 m.m.

Pagalbos teikimo tikslas - padėti įgyvendinti mokinių  teisę į  mokslą,  užtikrinti veiksmingą mokinių ugdymąsi  ir   mokymąsi mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko socializacijai ir pilietinei brandai.

Uždaviniai:
  • Mokinių asmenybinių savybių, elgesio nukrypimų ir mokymosi sutrikimų priežasčių studijos;
  • Priemonių ir programos, skirtos atitinkamoms priežastims šalinti ar koreguoti, numatymas ir taikymas;
  • Konsultacijos, sprendžiant sudėtingas ir konfliktas situacijas;
  • Šalinti  priežastis, dėl kurių mokiniai  negali   lankyti mokyklos ar vengia tai daryti;
  • Sugrąžinti į Mokyklą jos nelankančius mokinius;
  • Padėti mokiniui adaptuotis Mokykloje.
Principai:
  • Vaiko gerovės ir pedagoginių tikslų prioritetas;
  • Etinė komandos narių pozicija grindžiama principu „nepakenk“: problemos nustatymas ar diagnozė neturi daryti moralinio spaudimo mokinio asmenybei, žeminti jo savęs vertinimą, galinti nesutarimų su tėvais ir bendraklasiais;
  • Griežtas paslapties saugojimas;
  • Lygios  galimybės  -  kiekvienam  mokiniui    laiduojamas pagalbos prieinamumas;
  • Visuotinumas  -  Pagalba teikiama visiems  tos   Mokyklos mokiniams, kuriems jos reikia;
  • Kompleksiškumas - Pagalba teikiama pagal poreikį kartu  su kitomis  švietimo  sistemos pagalbos mokiniui  teikimo   formomis;
  • Individualumas  -  Pagalba  teikiama  atsižvelgiant    į konkretaus mokinio ar konkrečios Mokyklos problemas.
Funkcijos:
1. Įvertinimo:
  • Mokinio požiūrio į mokymąsi ir charakterio bei elgesio pažinimas;
  • Socialinės raidos ir dabartinės situacijos, vaidmens tarp bendraamžių analizė;
  • Dominuojančių vertybių išskyrimas;
  • Mokinio potencialių galimybių ir gebėjimų nustatymas.
2. Korekcinė-konsultacinė:
  • Pagalbos priemonių, rekomendacijų, konsultavimo pedagogams, tėvams, bendraklasiams rengimas;
  • Tiesioginis korekcinis poveikis mokinio asmenybei bendravimo ar kontakto eigoje.
3. Koordinacinė:
  • Mokinio, patekusio į nepalankias sąlygas, interesų apsauga;
  • Darbo su šeima proceso eigoje keliamas vaiko statusas ir atstatomi pašliję ryšiai su tėvais;
  • Darbo ar mokymosi aplinka proceso eigoje keičiamas negatyvus požiūris, kurį suformavo klasės auklėtojas, dalyko mokytojas ar bendraklasiai.
Pagalbos teikimo formos:
  • individualus  darbas  su mokiniu - parama  krizių   metu, socialinių ir pedagoginių mokinio problemų sprendimas;
  • darbas su grupe - socialinių ir gyvenimo įgūdžių  ugdymas.
  • darbas  su mokinio šeima, jo atstovais pagal įstatymą   - pagalba   sprendžiant  problemas,  trukdančias  vaiko    ugdymosi procesui, tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokyklos  bendradarbiavimo stiprinimas.
  • darbas su mokyklos bendruomene - saugios aplinkos  kūrimas ir  palaikymas;  savivaldos aktyvinimas, bendradarbiavimas su   mokytojais, mokyklos administracija ir kt.;
  • darbas  su  vietos  bendruomene  -  ryšių  tarp    vietos bendruomenės  ir mokyklos palaikymas;
  • darbas su socialiniais partneriais (vaiko teisių  apsaugos tarnyba, pedagogine psichologine tarnyba, policija,  seniūnijų  socialiniai darbuotojai, dienos centru,    krizių, vaiko  raidos, pirminės sveikatos priežiūros centrai, vaikų neformaliojo švietimo mokyklos ir kt.) siekiant  užtikrinti Pagalbos veiksmingumą ar kuriant socialinių pedagoginių  problemų prevencijos sistemą.
Socialinė pedagogė                             Virginija Ratiukienė                                                                                   
 

2008/2009 m.m.

Uždaviniai:

  • Mokinių asmenybinių savybių, elgesio nukrypimų ir mokymosi sutrikimų priežasčių studijos;
  • Priemonių ir programos, skirtos atitinkamoms priežastims šalinti ar koreguoti, numatymas ir taikymas;
  • Konsultacijos, sprendžiant sudėtingas ir konfliktas situacijas.
  • Šalinti  priežastis, dėl kurių mokiniai  negali   lankyti mokyklos ar vengia tai daryti;
  • Sugrąžinti į Mokyklą jos nelankančius mokinius;
  • Padėti mokiniui adaptuotis Mokykloje.

Principai:

  • Vaiko gerovės ir pedagoginių tikslų prioritetas;
  • Etinė komandos narių pozicija grindžiama principu „nepakenk“: problemos nustatymas ar diagnozė neturi daryti moralinio spaudimo mokinio asmenybei, žeminti jo savęs vertinimą, galinti nesutarimų su tėvais ir bendraklasiais;
  • Griežtas paslapties saugojimas.
  • lygios  galimybės  -  kiekvienam  mokiniui    laiduojamas pagalbos prieinamumas;
  • visuotinumas  -  Pagalba teikiama visiems  tos   Mokyklos mokiniams, kuriems jos reikia;
  • kompleksiškumas - Pagalba teikiama pagal poreikį kartu  su kitomis  švietimo  sistemos pagalbos mokiniui  teikimo   formomis
  • individualumas  -  Pagalba  teikiama  atsižvelgiant    į konkretaus mokinio ar konkrečios Mokyklos problemas.

Funkcijos:

1. Įvertinimo:
  • Mokinio požiūrio į mokymąsi ir charakterio bei elgesio pažinimas;
  • Socialinės raidos ir dabartinės situacijos, vaidmens tarp bendraamžių analizė;
  • Dominuojančių vertybių išskyrimas;
  • Mokinio potencialių galimybių ir gebėjimų nustatymas.
2. Korekcinė-konsultacinė:
  • Pagalbos priemonių, rekomendacijų, konsultavimo pedagogams, tėvams, bendraklasiams rengimas;
  • Tiesioginis korekcinis poveikis mokinio asmenybei bendravimo ar kontakto eigoje.
3. Koordinacinė:
  • Mokinio, patekusio į nepalankias sąlygas, interesų apsauga;
  • Darbo su šeima proceso eigoje keliamas vaiko statusas ir atstatomi pašliję ryšiai su tėvais;
  • Darbo ar mokymosi aplinka proceso eigoje keičiamas negatyvus požiūris, kurį suformavo klasės auklėtojas, dalyko mokytojas ar bendraklasiai.
Pagalbos teikimo formos:
  • individualus  darbas  su mokiniu - parama  krizių   metu, socialinių ir pedagoginių mokinio problemų sprendimas;
  • darbas su grupe - socialinių ir gyvenimo įgūdžių  ugdymas.
  • darbas  su mokinio šeima, jo atstovais pagal įstatymą   - pagalba   sprendžiant  problemas,  trukdančias  vaiko    ugdymosi procesui, tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokyklos  bendradarbiavimo stiprinimas.
  • darbas su mokyklos bendruomene - saugios aplinkos  kūrimas ir  palaikymas;  savivaldos aktyvinimas, bendradarbiavimas su   mokytojais, mokyklos administracija ir kt.;
  • darbas  su  vietos  bendruomene  -  ryšių  tarp    vietos bendruomenės  ir mokyklos palaikymas;
  • darbas su socialiniais partneriais (vaiko teisių  apsaugos tarnyba, pedagogine psichologine tarnyba, policija,  seniūnijų  socialiniai darbuotojai, dienos centru,    krizių, vaiko  raidos, pirminės sveikatos priežiūros centrai, vaikų neformaliojo švietimo mokyklos ir kt.) siekiant  užtikrinti Pagalbos veiksmingumą ar kuriant socialinių pedagoginių  problemų prevencijos sistemą.


Socialinė pedagogė   Virginija Ratiukienė

 

 

 


Kontaktai

DSC00565gimnazij
Vilniaus Pilaitės gimnazija

Įsruties g. 3, LT-06218 Vilnius
tel./faks. +370 5 2307442
rastine@pilaites.vilnius.lm.lt

Direktorius Zotikas Popovas
II kategorijos vadovas
tel. +370 67 389195
zotikas.popovas@vilnius.lt

Administracija
Specialistai
Gimnazijos savivalda

UKC


ugdymas_karjerai

Kontaktai:
Vilniaus Pilaitės gimnazija, 241 kab. (II aukštas)
Įsruties g. 3, LT – 0618 Vilnius, telefonas ir faksas: +370 5 230 7442
E.paštas: vilniaus.pilaites.ukc@gmail.com
Koordinatoriai



KUR GALIMA KREIPTIS PAGALBOS, JEIGU VAIKAS VARTOJA PSICHOAKTYVIĄSIAS MEDŽIAGAS“
Psichologinė pagalba telefonu ir internetu
PAGALBA TELEFONU

Pamokų laikas
1.

8.00 - 8.45

2.
8.55-9.40
3. 9.50-10.35
4. 10.45-11.30
5. 11.50-12.35
6. 12.55-13.40
7. 13.50-14.35
8. 14.45-15.30

Paveiksliukas_mokykloms1

Sutrumpintų pamokų laikas

1.

8.00 - 8.35

2.
8.45-9.20
3. 9.30-10.05
4. 10.15-10.50
5. 11.10-11.45
6. 12.05-12.40
7. 12.50-13.25
8. 13.35-14.10



Atostogos

Atostogos Prasideda Baigiasi
Rudens 2016-10-30 2016-11-04
Žiemos (Kalėdų) 2016-12-27 2017-01-06
Žiemos 2017-02-17
Pavasario (Velykų) 2017-04-10 2017-04-14

Vasaros atostogos 2017-06-05  -  2017-08-31


Paieška
Naujienų prenumerata (RSS)
Balsavimas
Ar valgote pusryčius?

 


 

mail.google.com

banner2

baneris_150x150

vaikulinija2013

cara menghilangkan jerawat cara menghilangkan bekas jerawat cara menghilangkan komedo cara menghilangkan jerawat cara menghilangkan bekas jerawat cara menghilangkan komedo download clash of clans for pc download clash of clans for pc cara alami menghilangkan ketombe Cara Alami Menghilangkan Bekas Luka Dengan Cepat berbagai cara menghilangkan bau badan cara menghilangkan bau mulut secara alamipagar rumah minimalis desain rumah sederhana modern interior design rumah minimalis sederhana model rumah sederhana teras rumah minimalis umpan ikan mas umpan ikan bawal umpan ikan nila umpan ikan lele umpan ikan patin umpan ikan gejala penyakit jantung ciri ciri penyakit jantung gejala sakit jantung penyakit jantung koroner ciri penyakit jantung penyebab penyakit jantung penyebab kanker serviks gejala kanker serviks ciri ciri kanker serviks gejala kanker otak ciri ciri kanker otak cara menurunkan berat badan cara meninggikan badan cara mengatasi rambut rontok cara mengatasi keputihan cara berhenti merokok cara menghilangkan bau kaki cara menghilangkan panu cara menghilangkan karang gigi cara menurunkan kolesterol cara mengatasi insomnia cara bermain gitar cara belajar gitar cara bermain catur cara bermain rubik belajar bermain gitar cara bermain drum cara bermain piano cara bermain clash of clans tips bermain clash of clans cara main clash of clans cara memainkan gitar Kata Mutiara Kata Bijak Kata Mutiara Kata Kata Lucu